close




i know that you're very nice
我知道你真的對我很好
never ever tell me lies
從來不對我撒謊
you're always there to comfort me
你總是陪在我的身邊安慰著我
and cheer me up when i am down
當我心情不好時 會鼓勵我

however that is it
儘管如此
you've got youre world and i've got mine
我們還是得過自己的生活
and after that we've been through i must say
就現況而言 我還是必須要告訴你

sorry honey, my heart is not for you
對不起 親愛的,我的心無法給你的
sorry baby this love is not for you
對不起 寶貝 我的愛你無法擁有
sorry honey, my heart is not for you
對不起 親愛的, 我並不愛你
sorry baby this love is not for you
對不起 寶貝 這裡的愛並不屬於你...
arrow
arrow
    文章標籤
    OVER
    全站熱搜

    Jane 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()